NIET MEER GRATIS PARKEREN BIJ P9

NIET MEER GRATIS PARKEREN BIJ P9

Geschreven door Renaldo Korst

De betaalmachine bij de ingang van parkeergarage P9 in Zoetermeer is weer operationeel. Dit betekent dat bezoekers opnieuw een parkeerkaartje moeten trekken en betalen voor het parkeren.

Het betalen aan de uitrijpaal is echter nog defect, op vragen van ZFM reageert de beheerder “dat hij niet wist dat dit stuk was”. De garage kampt met grote regelmaat met technische problemen en is een van de drukst bezochte in de stad. Onder andere de bioscoop, de restaurants aan de Duitslandlaan en Kadenza en het gemeentelijke Stadstheater zijn aangewezen op deze garage.