MANDELABRUG WEER IN DE SCHIJNWERPERS

MANDELABRUG WEER IN DE SCHIJNWERPERS

De liften bij de Mandelabrug in Zoetermeer zijn opnieuw buiten gebruik, wat voor overlast zorgt bij voetgangers, vooral voor minder mobiele mensen. De brug, die de wijk Rokkeveen met het stadscentrum verbindt, is een essentiële doorgang voor voetgangers. Het herhaaldelijke defect van de liften blijft een punt van zorg voor de lokale bewoners.

Bron video: Omroep West

https://www.facebook.com/share/v/GsyvJPR8o2yugJRK


Zoeken